9.9.10

Tribute

Hari ni September 9. Macam tak sangka sekejap je masa berlalu. Dah hampir 2 tahun juga saya mendirikan blog ni. Banyak saya belajar dan banyak juga yang mengubah terubah dan berubah. Tapi itu kita. Sampai bila mahu di takuk lama kan-kan?....


Raya tak tahu macam mana nak spesifikkan. Yang pastinya setiap kita akan grew older bila menjelangnya Hari Raya. Dan hari ini saya bersyukur keluarga saya masih cukup ahlinya untuk kami sama-sama raikan. Masih terpunya ego-sayang seorang ayah. Masih terpunya cerewet-sayang seorang ibu. Dan masih terpunya gaduh-sayang adik kakak.


Other than that..who cares?


Realitinya saya masih teguh disini. Walau badai taufan sekala hektar menyinggah, tak pernah lagi saya putus lelah. Hari Raya harapnya penuh keberkatan dengan perkumpulan orang-orang yang paling bermakna dalam hidup kita. Semoga anda juga memperoleh manisnya, insyallah.


Ini tribute untuk blogger-blogger yang pernah menyinggah secara langsung dan tak langsung dalam blog saya. Selamat memaafkan sesama, tersilap, tertak kena..JazakAllah Khair



Photobucket
Fhad, Faiz, Iyan, Kak Anem, Mieza, Jalak, Kosong, Beskot, Ima, Nick, Ridwan, Hbz, Hazri, Amal, Lumut, OrangLidi, Frodo, Shazrul, Aleen, Hasif, Ika, Azza, Razman, Enulwanie, Nini, Peja, Ah Fatt, Mira Ellyna, Haris, Fndrocka
........





p/s: Oh yaa..saya tak balik kg sebab kerja,kerja,kerja..(See 3 kali tu maksudnya mmg kerja lah) itu yang masih boleh menulis dan terpaling lambat publish..hehe.

1 comment:

maira said...

Tak payah komen lah, saya tahu semua mesti akan cakap Selamat Hari Raya balik..=)