4.12.09

It was nightmare

Rabu lepas,
suddenly my family sorang2 jatuh sakit,
mula dari baby kembar 2 orang tu,
muntah2 aku pun xpaham..
Bukan ckit2 muntahnya..huhu

N then hari khamis mulalah segala tragedi (xley blah)
Pkl 5lbh aku dah bgn muntah2,
perut rs xsedap, 2-3 kali ulang alik toilet muntah2
sampailah pg pkl 9 aku dgr kecoh2 dekat dapur
rupenye bkn aku sorg jer,
ayah aku, 2 org anak buah aku pn sama jer kondisinye, muntah lewah~
bermandi muntahlah rumah aku aritu..


It was realy painful day,
i don't know what's wrong
Selera mkn dah xde, bdn xbemaya, bubur pun dah rs mcm pasir..
Ruang tamu nampak org terbaring jer

Doktor ckp salah mkn..tp kalau salah mkn nape ada yang xkena?
Padahal sume makan benda yang sama 2 hari lepas..

and sampailah hari ni,
tibe2 sorg lagi anak buah aku jatuh sakit, adik n mak pun turut alami simptom yang sama
anak buah gantikan ubat kakaknya,
mak gantikan ubat abah,
adik gantikan ubat aku..


ntahlah, kitorg anggap virus jer
berjangkit2 dari haritu..
tp 'prediction' la
xtau sejauh mana kebenaran..
rs cuakla jgk..huhu



All of sudden..

Xpenah2 lagi jadi cmni,
sampai 1 family complete sakit..huhu


And thank god i feel better ryte now
Hope that everything will be fine soon...~



1 comment:

mazhad said...

tym will heal everythin.huhuhuhu...da~