28.2.10

MIMPI dan Karaoke ke pagi

semalam aku berjaya juga menghadirkan diri ke pasar malam MIMPI di Shah Alam
cuma sekadar ingin tahu apa jadi
cuma sekadar nak rasa suasana
peluang untuk datang event-event begini jarang sekali datang
tambah lagi ramai pula Blogger Tegar yang zahirnya minat sekali pada puisi
(belakang-belakang kurang pasti)
kebetulan aku sudah lama tidak menghiburkan diri
sudah lama menghadap buku dan kerja
yea..perfect time untuk berjimba
heh

sedikit ulasan tentang MIMPI:
mereka adalah kumpulan penyajak-penyajak berlagu yang berbakat besar
ada yang benar-benar beri impak pada jiwa
ada yang bermain-main saja
ada yang sekadar menyanyi
ada pula menari robot soldier
dan memang jarang sekali dilihat dimana-mana
terpinga sekejap entah tarian dimensi mana
tapi 'superb'


BTF hanya bergerak tempat makan selepas persembahan daripada blogger mamai
aku pernah nampak blog beliau cuma tidak berkesempatan menerjah lagi
sajak beliau tak kurang hebatnya
BTF berbahagi dua apabila sebahagiannya bergerak ke i-city
hajat hati ingin berkaraoke di sambut baik oleh Jalak yang juga 'kaki'
11lebih malam baru bertolak mencari Party K-Box SS2
masuk kali ni entah berapa puluh orang dah aku bawa
walaupun sesat sedikit mulanya namun aku akur gerak hati selalunya bagi petunjuk terbaik
kami 1 kereta Mieza, CikGula-Gula dan sepupunya menjerit keriangan
kereta belakang ikut saja..heh


sepanjang karaoke semalam
aku mengerti masing-masing punya jiwa
masing-masing rupanya ada suara
Jalak dengan lagu Orang Lamo nya- kebanyakan lagu dia aku tak tahu langsung
Fhad dengan Rock Kapaknya- bab tarik bagi dia
Kosong dengan rap nya- boleh jadi rappers owh kosong ni
Iyan layan semua sampai dangdut pun sedap dengan suara dia..heh
dan kami perempuan-perempuan semua duk berebut lagu dengan mereka
suara masing-masing tak kurang hebatnya
senang cerita ALL OUT lah
sampai closing kami melalak
heh..ai like ai like





selesai sudah 1 entry
karaoke lagi, ada berani??

lantaklah kalau merapu
aku nak tidur dulu

...
chow!



10 comments:

Fhad said...

gua xdehal.. nak karok ajak je.. hahaha

wong ah ian said...

gua plak bole drivekan hahaha...

Frodo Baggins said...

>>___<<


... dan tido pon terus termimpi2

hBz said...

fhad menyanyi? patut tak rase nk join.

Mieza vs Rory said...

gua pun anytime on ajer..hihih...smpi sesat2...

maira said...

lps ni abesla sume kaki karok..haha

si kosong said...

aku pun on je...

miEz haNeM said...

kak aneem on je:)
sore kamu sedap!

Wanie-san said...

hai maira..=]
baru jmpe blog kamu..

maira said...

kak anem: akk pun apa kurangnye..best jmpe akk..mmuah



wanie-san: hye wanie, 1st time jmpe kamu aritu..kecik jer orgnye

tp xdpt borak lama..hu